Wybierz produkt, który Cię interesuje
Wybierz produkt, który Cię interesuje
Odsłuchujemy realne rozmowy pracowników contact center, oceniamy je według personalizowanego arkusza i nagrywamy do nich komentarz głosowy - podpowiadamy w nim zwroty i techniki, które doradcy mogą wdrażać w kolejnych rozmowach i podnosić swoją skuteczność. Trenujemy także konwersacje mailowe, chat i inne.
Zasady i korzyści treningu Sales Lions
Przygotowanie
Na początek analizujemy sytuację m.in. poprzez odsłuchy nagranych rozmów i wewnętrznych materiałów szkoleniowych. Dzięki temu określamy obszary, które warto poprawić i przydzielamy Twojemu zespołowi indywidualnego trenera.

Rozwój zespołu
Regularnie nagrywamy wskazówki i podpowiedzi, budujemy dobre nawyki u Twoich doradców, aby nasza praca przekładała się na poprawę najważniejszych KPI.

Uzyskanie wymiernych korzyści
W efekcie zyskujesz lepszy standard prowadzonych rozmów - możesz go stale podnosić, dzięki dostępnej 24/7 platformie Sales Lions. Gromadzimy w niej raporty, a także najlepsze praktyki. Dzięki temu założenia treningowe możesz elastycznie modyfikować, mając stały kontakt ze swoim trenerem i opiekunem.
