Produkty Sales Lions

Oferujemy rozwiązania, które pozwalają Twoim pracownikom prowadzić najlepsze rozmowy.
Wspieramy Twoich menadżerów w opracowaniu optymalnych raportów BI.
Pomagamy we wdrożeniach działów CC i BDC.

Wybierz produkt, który Cię interesuje

Wybierz produkt, który Cię interesuje

Prowadzimy kompleksowe wdrożenia działów Contact Center i Business Development Center.

Koordynujemy wdrożenia central telefonicznych.

Wdrożenie CC/BDC

Wdrożenie CC/BDC

Zajmujemy się kompleksowymi wdrożeniami działów Contact Center, a także działów Business Developement Center. Dobieramy narzędzia pracy dla agentów i managera. Jednocześnie modelujemy proces obsługi klienta realizujący cele biznesowe, kryteria jakościowe i wymagania dotyczące CX.

Ponadto prognozujemy potrzeby ilościowe i kompetencyjne dot. zatrudnienia. Wspieramy także proces rekrutacji, planując onboarding i szkolenia. Dobieramy KPI i wspieramy budowę systemu raportowania pracy działu.

Wdrozenie

Proces w kilku krokach

Spotkanie wstępne - ustalenie celów głównych wdrożenia

Spotkanie wstępne - ustalenie celów głównych wdrożenia

1

Ustalenie zakresu wdrożenia

Ustalenie zakresu wdrożenia

2

Ustalenie celów i zakresu
wsparcia przy wdrożeniu

Ustalenie celów i zakresu
wsparcia przy wdrożeniu

3

Ustalenie harmonogramu działań
z rolą w procesie

Ustalenie harmonogramu działań
z rolą w procesie

4

Start działań

Start działań

5
1

Spotkanie wstępne - ustalenie celów głównych wdrożenia

2

Ustalenie zakresu wdrożenia

3

Ustalenie celów i zakresu
wsparcia przy wdrożeniu

4

Ustalenie harmonogramu działań
z rolą w procesie

5

Start działań

Co dostarczamy

Dostarczamy

Co dostarczamy

  • Wdrożone narzędzie zarządzania działem CC/BDC.
  • Wdrożone narzędzie zarządzania centralą telefoniczną.
  • Przeszkolonych pracowników CC.
  • Proces obsługi leadów/nowych zapytań zamodelowany według wymagań i założeń procesu.
  • Zaplanowaną macierz kontaktów z klientem.
  • Opracowaną dokumentację wewnętrzną działu CC (procedury, instrukcje).
  • Pomoc w zaplanowaniu raportowania skuteczności działań CC (modelowanie KPI).
  • Opiekę powdrożeniową.
  • Pomoc w wyznaczeniu celów – krótko i długoterminowych - rozwoju działu.

Audyt działu CC/BDC

Wdrozenie

Właściwie przeprowadzony audyt wskazuje obszary obecnie niekontrolowane, a istotne z punktu widzenia biznesu:

  • • wskazuje obszary zgodne z określonymi procesami,
  • • wskazuje obszary niezgodne z ustalonymi procesami
  • • przekazuje obserwacje i spostrzeżenia,
  • • wskazuje działania korygujące dla obszarów.

Audyt działu CC/BDC

Celem audytu jest przegląd bieżącej sytuacji - metod pracy agentów, koordynatorów managerów, ale także procedur i standardów, procesów czy realizacji celów oraz KPI.

Po przeprowadzonym audycie zarekomendujemy sposoby możliwych usprawnień, wprowadzenie działań korygujących, zapobiegawczych i doskonalących. Wszystko po to, by ograniczyć błędy, zoptymalizować procesy i organizację pracy poszczególnych członków zespołu, a także sposoby monitoringu realizacji KPI

Właściwie przeprowadzony audyt wskazuje obszary obecnie niekontrolowane, a istotne z punktu widzenia biznesu:

  • • wskazuje obszary zgodne z określonymi procesami,
  • • wskazuje obszary niezgodne z ustalonymi procesami
  • • przekazuje obserwacje i spostrzeżenia,
  • • wskazuje działania korygujące dla obszarów.

Formy audytu, którymi się posługujemy

w2.jpg
Spotkania online
w3.jpg
w3.jpg
Analiza i przygotowanie dokumentacji

Analiza dokumentacji wewnętrznej oraz udostępnionych danych źródłowych do raportów KPI.

w1.jpg
Obserwacja pracy na spotkaniu osobistym

Proces w kilku krokach

Spotkanie wstępne

Spotkanie wstępne

1

Ustalenie zakresu audytu

Ustalenie zakresu audytu

2

Ustalenie wymagań budowy
dokumentu audytowego

Ustalenie wymagań budowy
dokumentu audytowego

3

Ustalenie harmonogramu
działań z rolą w procesie

Ustalenie harmonogramu
działań z rolą w procesie

4

Start działań

Start działań

5

Przedstawienie raportu audytowego

Przedstawienie raportu audytowego

6

Podsumowanie w formie prezentacji

Podsumowanie w formie prezentacji

7
1

Spotkanie wstępne

2

Ustalenie zakresu audytu

3

Ustalenie wymagań budowy
dokumentu audytowego

4

Ustalenie harmonogramu
działań z rolą w procesie

5

Start działań

6

Przedstawienie raportu audytowego

7

Podsumowanie w formie prezentacji

Główne obszary audytu

  • Audyt obszaru technologicznego wraz z audytem konfiguracji platformy do zarządzania.
  • Audyt obszaru procesów: dokumentacja, realizacja procesu, role i granice ról w procesie.
  • Audyt obszaru strong: zarządzania BDC , w tym: dokumentacja wewnętrzna, szkolenia, motywacja, kompetencje, rekrutacja, onboarding, planowanie pracy.
  • Audyt obszaru KPI i raportowania .

Skontaktuj się z nami

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Chcę otrzymać od Sales Lions informacje handlowe. Zgadzam się na prowadzenie przez Sales Lions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością marketingu bezpośredniego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

Tę zgodę możesz łatwo wycofać wysyłając email z informacją na adres kontakt@saleslions.pl jednak wówczas nie dowiesz się o aktualnych ofertach Sales Lions.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Sales Lions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Winklera 14, 60-246 Poznań. Dane będą wykorzystywane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Pełne informacje dotyczące przetwarzania danych i Państwa uprawień zawarte są w Polityce prywatności https://www.saleslions.pl/polityka-prywatnosci.

SALES LIONS

60-246 Poznań, ul. Winklera 14

+48 573 504 200
Ta strona używa plików cookie (ciasteczek) niezbędnych do jej prawidłowego działania. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu końcowym. Zobacz więcej
Ok, Rozumiem