Wybierz produkt, który Cię interesuje
Wybierz produkt, który Cię interesuje
Wypracowaliśmy unikalne narzędzia Business Intelligence, polegające na automatycznym raportowaniu kluczowych wskaźników biznesowych do bieżącego monitorowania efektywności procesów obsługi klienta w ujęciu holistycznym.
Zintegrowaliśmy w raportach dane z wielu systemów - platformy obsługi zgłoszeń inbound, CRM, ERP - od zgłoszenia ofertowego po finalizację procesu sprzedaży. Wykorzystaliśmy nowoczesne narzędzia Business Intelligence, takie jak Tableau czy Power BI do wizualizacji przebiegu procesu w formie czytelnych wykresów.
Wszelkie dane możemy przedstawić w jednym raporcie niezależnie od liczby źródeł.
Proces w kilku krokach
Wstępna ankieta audytowa
Omówimy główne założenia projektu, poznamy się z osobami odpowiedzialnymi za wdrożenie po Twojej stronie. Zweryfikujemy możliwości techniczne i ewentualne ograniczenia w dostępie do danych.

Analiza danych źródłowych
Zapoznajemy się ze źródłami: strukturą bazy, plikami, dokumentami osadzonymi w sieci. Weryfikujemy formaty: bazy SQL, MS Excel, Google Analytics, JSON i wiele innych, które nie mają przed nami żadnych tajemnic.

Dobór metod
Każdy z nas lubi aktualne dane dostępne od ręki. Wolisz otrzymywać codziennie raport mailem? A może chciałbyś abyśmy udostępnili go w bezpiecznym miejscu w sieci? Dobór formy dystrybucji zależy wyłącznie od Ciebie.

Timingi
Nieważne czy przygotowujesz raporty codziennie, co tydzień czy raz w miesiącu – zawsze jest to jakiś cykl. Przygotowany przez nas model danych oraz widoki raportu przesyłane automatycznie w zaplanowanym cyklu – koniec ręcznej pracy, brzmi świetnie?

Tworzenie raportów
Wiemy, że oprócz przygotowania danych, kluczowa jest ich czytelna wizualizacja. Zarekomendujemy widoki, zbierzemy od Ciebie wytyczne i przygotujemy dla Ciebie ostateczny projekt raportu.

Spis funkcjonalności
Tooltipy
Podpowiadają jakie dane
lub zjawiska analizuje pole
kalkulacyjne.
Legendy i dodatkowe wskaźniki
Ułatwiają analizę KPI.
Przycisk eksportu
Umożliwiają zapisanie raportu w formie
slajdu, obrazu lub tabeli Excel do np.
dystrybucji wewnątrz organizacji.
Filtrowanie głębokie
Umożliwia analizę danych z różnych perspektyw
i w różnych okresach.
Dodatkowe przyciski
(Np. wyczyść filtry, odwołania do danych)
Ułatwiają poruszanie się po dashboardach
lub umożliwiają zwrócenie danych
w szczegółowej formie.