O nas
W Sales Lions trenujemy zespoły Contact Center.
Co to znaczy?
Stworzyliśmy platformę online, przez którą odsłuchujemy realne rozmowy pracowników contact center, oceniamy je wg personalizowanego arkusza i nagrywamy do nich komentarz głosowy.
Organizujemy także zdalne kanały komunikacji od A do Z i sprawiamy, że procesy w nich są najwyższej jakości, na światowym poziomie.
Wierzymy, że skuteczna komunikacja Firm z Klientami w zdalnych kanałach kontaktu jest warunkiem koniecznym sukcesu. Istniejemy, aby sprawić, że Twoja komunikacja będzie najlepsza i wesprze wzrost oraz rozwój Twojej organizacji.
New Business Manager
Miejsce pracy: Poznań/cała Polska zdalnie
Nasi partnerzy zwracają się do Sales Lions z prośbą o wsparcie w podniesieniu jakości obsługi klienta w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach kontaktu. Na podstawie opracowanych wraz z klientami scenariuszy, wspierani przez AI oraz trenerów proponujemy zmiany, które wpływają bezpośrednio na wzrost sprzedaży ich produktów/usług, podniesienie CX Klienta. Wszystko odbywa się poprzez nowoczesną platformę online.
Do obowiązków osoby na stanowisku będą należeć:
- Sprzedaż usług firmy
- Z uwagi na to, że nasza usługa jest nowa i unikatowa w rynku, warunkiem koniecznym sukcesu będzie odnalezienie i prezentacja usług firmy osobom mogącym być zainteresowanymi (szefowie sprzedaży, Call Center, E-commerce)
- Aktywne pozyskiwanie Klientów w ramach własnych działań sprzedażowych
- Dbanie o najwyższą jakość pracy oraz zadowolenie obsługiwanych Klientów
- Aktywna praca nad rozwojem własnych zdolności i umiejętności
- Świadome zarządzanie swoim lejkiem sprzedażowym na każdym z jego etapów, raportowanie liczb i statusu poszczególnych Klientów
- Praca bezpośrednio z potencjalnymi klientami, aby zrozumieć ich cele, bolączki i wyzwania, demonstrować produkty Sales Lions i sprzedawać nasze wartości, aby pomóc im osiągnąć ich cele biznesowe
Profil kandydata:
- Znajomość i doświadczenie w branży Call Center, E-commerce, sprzedaży zdalnej
- Potwierdzone sukcesy sprzedażowe oraz czerpanie radości ze sprzedaży
- Doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta (telefon, Skype/Zoom)
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętności zarządzania wizerunkiem oraz nienaganna prezencja
- Biegła obsługa komputera, zorientowanie w nowoczesnych technologiach, trendach biznesowych
- Motywacja do pracy
- Umiejętność szybkiego uczenia się, wdrażanie PDCA w codziennej pracy
- Dbałość o szczegóły
- Umiejętność planowania pracy
- Znajomość języka angielskiego – mile widziane
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko, duża samodzielność
- Wpływ na strategiczne decyzje firmy w obszarze sprzedaży i marketingu
- Forma współpracy – kontrakt B2B
- Atrakcyjny system prowizyjny
- Możliwość pracy zdalnej